به گزارش مشرق، روزنامه خراسان در قسمت ویژه های خود نوشت: یک مقام مسئول اقتصادی در دولت با ارسال بخشنامه ای به تعدادی از دستگاه ها و فعالان اقتصادی، با تشریح پیشرفت شرکت های مختلف ترکیه در موضوع بازاریابی جهانی و توسعه صادرات که با انجام اقداماتی مثل استفاده از موتورهای جست وجوی تخصصی و روش های B2B صورت گرفته، از مخاطبان خواسته است با بررسی این موضوعات و تمرکز روی بازارهای جدید و شناسایی کالا و خدماتی که در کشورهای مد نظر، تولیدکننده یا عرضه کننده ندارند، همانند ترکیه در این بخش موفق عمل کنند.
کد خبر 866495
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵
- ۶ نظر
- چاپ
با تشریح پیشرفت شرکت های مختلف ترکیه در موضوع بازاریابی جهانی و توسعه صادرات که با انجام اقداماتی مثل استفاده از موتورهای جست وجوی تخصصی و روش های B2B صورت گرفت.